A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás

Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályo...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2021-04-11
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/70860?sublib=L_135
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-70860
recordtype dspace
spelling edit-10831-708602023-02-08T11:29:28Z A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás Tarján Eszter Éva Rádi Orsolya fejlesztőpedagógia differenciálás tanuláselmélet tudáskoncepció problémaalapú tanulás Nemzeti alaptanterv kerettanterv szakdolgozat INST: L_135 Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályozóban vizsgálja az elméletben feltárt jelenségeket. Továbbá tartalmaz egy, a problémaalapú tanulás módszerét alkalmazó gyakorlati bemutatást, a tartalmi szabályokban megjelenő elemek összevetésével. 2021-04-11 info:eu-repo/semantics/other hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/70860 elte:IL4X5T hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/70860/2/1192819387.pdf
institution L_EDIT
L_135
language Hungarian
topic fejlesztőpedagógia
differenciálás
tanuláselmélet
tudáskoncepció
problémaalapú tanulás
Nemzeti alaptanterv
kerettanterv
szakdolgozat
spellingShingle fejlesztőpedagógia
differenciálás
tanuláselmélet
tudáskoncepció
problémaalapú tanulás
Nemzeti alaptanterv
kerettanterv
szakdolgozat
Tarján Eszter Éva
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
topic_facet fejlesztőpedagógia
differenciálás
tanuláselmélet
tudáskoncepció
problémaalapú tanulás
Nemzeti alaptanterv
kerettanterv
szakdolgozat
description Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályozóban vizsgálja az elméletben feltárt jelenségeket. Továbbá tartalmaz egy, a problémaalapú tanulás módszerét alkalmazó gyakorlati bemutatást, a tartalmi szabályokban megjelenő elemek összevetésével.
author_additional Rádi Orsolya
format Thesis
physical application/pdf
author Tarján Eszter Éva
author_facet Tarján Eszter Éva
title A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
title_short A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
title_full A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
title_fullStr A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
title_full_unstemmed A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
title_sort differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : problémaalapú tanulás
publishDate 2021-04-11
publishDateSort 2021
url http://hdl.handle.net/10831/70860
first_indexed 2023-02-08T11:29:28Z
last_indexed 2023-09-01T11:59:38Z
_version_ 1775828865057292288
score 13,378986