A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályo...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2021-04-11
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/70860?sublib=L_135 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-70860 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-708602023-02-08T11:29:28Z A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás Tarján Eszter Éva Rádi Orsolya fejlesztőpedagógia differenciálás tanuláselmélet tudáskoncepció problémaalapú tanulás Nemzeti alaptanterv kerettanterv szakdolgozat INST: L_135 Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályozóban vizsgálja az elméletben feltárt jelenségeket. Továbbá tartalmaz egy, a problémaalapú tanulás módszerét alkalmazó gyakorlati bemutatást, a tartalmi szabályokban megjelenő elemek összevetésével. 2021-04-11 info:eu-repo/semantics/other hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/70860 elte:IL4X5T hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/70860/2/1192819387.pdf |
institution |
L_EDIT L_135 |
language |
Hungarian |
topic |
fejlesztőpedagógia differenciálás tanuláselmélet tudáskoncepció problémaalapú tanulás Nemzeti alaptanterv kerettanterv szakdolgozat |
spellingShingle |
fejlesztőpedagógia differenciálás tanuláselmélet tudáskoncepció problémaalapú tanulás Nemzeti alaptanterv kerettanterv szakdolgozat Tarján Eszter Éva A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás |
topic_facet |
fejlesztőpedagógia differenciálás tanuláselmélet tudáskoncepció problémaalapú tanulás Nemzeti alaptanterv kerettanterv szakdolgozat |
description |
Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályozóban vizsgálja az elméletben feltárt jelenségeket. Továbbá tartalmaz egy, a problémaalapú tanulás módszerét alkalmazó gyakorlati bemutatást, a tartalmi szabályokban megjelenő elemek összevetésével. |
author_additional |
Rádi Orsolya |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Tarján Eszter Éva |
author_facet |
Tarján Eszter Éva |
title |
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás |
title_short |
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás |
title_full |
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás |
title_fullStr |
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás |
title_full_unstemmed |
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás |
title_sort |
differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : problémaalapú tanulás |
publishDate |
2021-04-11 |
publishDateSort |
2021 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/70860 |
first_indexed |
2023-02-08T11:29:28Z |
last_indexed |
2023-09-01T11:59:38Z |
_version_ |
1775828865057292288 |
score |
13,378986 |