A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás

Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályo...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2021-04-11
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/70860?sublib=L_135
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
Description
Summary:Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályozóban vizsgálja az elméletben feltárt jelenségeket. Továbbá tartalmaz egy, a problémaalapú tanulás módszerét alkalmazó gyakorlati bemutatást, a tartalmi szabályokban megjelenő elemek összevetésével.
Physical Description:application/pdf