Prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában
Szakdolgozatom első felében bemutattam a kognitív képességek fejlesztésének fontosságát az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában, ezzel egy időben hangsúlyozva a prevenció fontosságát. Ahogy szakdolgozatomban is ismertettem, a kognitív képességek különböző részképességekből tevődik össze. Ezér...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2021-04-17
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/70069?sublib=L_600 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-70069 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-700692022-09-15T13:51:03Z Prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában Laki Emese Svraka Bernadett prevenció óvoda-iskola átmenet kognitív képességek óvodáskor szakdolgozat INST: L_600 Szakdolgozatom első felében bemutattam a kognitív képességek fejlesztésének fontosságát az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában, ezzel egy időben hangsúlyozva a prevenció fontosságát. Ahogy szakdolgozatomban is ismertettem, a kognitív képességek különböző részképességekből tevődik össze. Ezért is nagyon fontos ezeknek a képességeknek a felismerése, és esetleges felmerülő problémák esetén, ezek preventív jellegű fejlesztése. 2021-04-17 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/70069 elte:B2Q9JG hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/70069/2/1194393207.pdf |
institution |
L_EDIT L_600 |
language |
Hungarian |
topic |
prevenció óvoda-iskola átmenet kognitív képességek óvodáskor szakdolgozat |
spellingShingle |
prevenció óvoda-iskola átmenet kognitív képességek óvodáskor szakdolgozat Laki Emese Prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában |
topic_facet |
prevenció óvoda-iskola átmenet kognitív képességek óvodáskor szakdolgozat |
description |
Szakdolgozatom első felében bemutattam a kognitív képességek fejlesztésének fontosságát az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában, ezzel egy időben hangsúlyozva a prevenció fontosságát. Ahogy szakdolgozatomban is ismertettem, a kognitív képességek különböző részképességekből tevődik össze. Ezért is nagyon fontos ezeknek a képességeknek a felismerése, és esetleges felmerülő problémák esetén, ezek preventív jellegű fejlesztése. |
author_additional |
Svraka Bernadett |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Laki Emese |
author_facet |
Laki Emese |
title |
Prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában |
title_short |
Prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában |
title_full |
Prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában |
title_fullStr |
Prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában |
title_full_unstemmed |
Prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában |
title_sort |
prevenció az óvoda és iskola közötti átmenet időszakában |
publishDate |
2021-04-17 |
publishDateSort |
2021 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/70069 |
first_indexed |
2022-09-15T13:51:03Z |
last_indexed |
2023-09-01T11:06:24Z |
_version_ |
1775825515366580224 |
score |
13,385661 |