Differenciálás a tanítási órákon

A dolgozatom témája a differenciálás jelentősége, lehetőségei, megvalósulása. Hipotéziseim: a tanítók a tanulók fejlesztése érdekében gyakran alkalmazzák a differenciálás módszerét; ez a módszer sokkal megvalósíthatóbb a hagyományos oktatásban, mint a digitális oktatásban. Kutatásomhoz kérdőíves mód...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2021-04-15
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/70008?sublib=L_600
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
Description
Summary:A dolgozatom témája a differenciálás jelentősége, lehetőségei, megvalósulása. Hipotéziseim: a tanítók a tanulók fejlesztése érdekében gyakran alkalmazzák a differenciálás módszerét; ez a módszer sokkal megvalósíthatóbb a hagyományos oktatásban, mint a digitális oktatásban. Kutatásomhoz kérdőíves módszert alkalmaztam. Kutatásom célcsoportja a kisiskolások voltak. A felmérést tanítók és szülők körében végeztem (6-10 éves gyermekeik vannak). Kutatásom elérte a célját, beigazolódtak a hipotéziseim.
Physical Description:application/pdf