Integrációs történetek. Gyógypedagógus-elbeszélések kvalitatív tartalomelemzése
A szakdolgozat az együttnevelést támogató gyógypedagógusok tevékenységük során betöltött szerepét, szerepeit vizsgálja. Tizenhat gyógypedagógus egy-egy személyes élményét osztotta meg a dolgozatíróval az integrációval, együttneveléssel kapcsolatban interjú formájában.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/62495?sublib=L_408 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Summary: | A szakdolgozat az együttnevelést támogató gyógypedagógusok tevékenységük során betöltött szerepét, szerepeit vizsgálja. Tizenhat gyógypedagógus egy-egy személyes élményét osztotta meg a dolgozatíróval az integrációval, együttneveléssel kapcsolatban interjú formájában. |
---|---|
Physical Description: | application/pdf |