A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2017
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/60895?sublib=Szakdolgozatok (Szociológia Intézet)
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-60895
recordtype dspace
spelling edit-10831-608952021-09-01T23:54:00Z A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan Karaszi Sára Heller Mária szakdolgozat INST: Szakdolgozatok (Szociológia Intézet) 2017 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/60895 elte:D-8972 hun info:eu-repo/semantics/openAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/60895/2/d-8972.pdf
institution L_EDIT
Szakdolgozatok (Szociológia Intézet)
language Hungarian
topic szakdolgozat
spellingShingle szakdolgozat
Karaszi Sára
A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan
topic_facet szakdolgozat
author_additional Heller Mária
format Thesis
physical application/pdf
author Karaszi Sára
author_facet Karaszi Sára
title A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan
title_short A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan
title_full A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan
title_fullStr A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan
title_full_unstemmed A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan
title_sort coca-cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan
publishDate 2017
publishDateSort 2017
url http://hdl.handle.net/10831/60895
first_indexed 2021-09-01T23:54:00Z
last_indexed 2023-09-01T11:10:17Z
_version_ 1775825760277233664
score 13,362463