A Coca-Cola reklámstratégiájának változása a társadalom változásával párhuzamosan
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/60895?sublib=Szakdolgozatok (Szociológia Intézet) |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
The Coca Cola kid : selected stories
by: Moorhouse, Frank (1938-)
Published: (1985) -
The mother of coca-cola in labour : The United States on threshold of the twentieth century
by: Kiss Annamária
Published: (1991) -
A The Coca-Cola Company értékének meghatározása DCF alapú és relatív vállalatértékelés segítségével
by: Puskás Márton
Published: (2022-05-22) -
Vonzerő heurisztika alkalmazása az italmarketingben és a fiatalokra gyakorolt hatása a Coca-Cola reklámfilmjeiben
by: Lőcze István
Published: (2021-11-21) -
Coca. [Novela]
by: Martínez Moreno, Carlos
Published: (1970)