Infokommunikáció használata a tanulásban. Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez

A tanulmány felvázolja a számítógéppel segített tanítás gyermeknevelésben (különös tekintettel az idegennyelv-oktatásban) betöltött szerepét. A digitális írástudás és digitális kompetenciák bemutatásából kiindulva a mai magyarországi oktatási helyzet felvázolásán keresztül eljut a mai fiatalok tanul...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Format: journal article
Language:Hungarian
Published: 2016
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/57368
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-57368
recordtype dspace
spelling edit-10831-573682022-04-08T09:00:11Z Infokommunikáció használata a tanulásban. Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez M. Pintér, Tibor ELTE TÓK Gyermeknevelés Digitális kompetencia Digitális írástudás Számítógéppel segített tanítás Kreativitás IKT-stratégiák A tanulmány felvázolja a számítógéppel segített tanítás gyermeknevelésben (különös tekintettel az idegennyelv-oktatásban) betöltött szerepét. A digitális írástudás és digitális kompetenciák bemutatásából kiindulva a mai magyarországi oktatási helyzet felvázolásán keresztül eljut a mai fiatalok tanulási szokásainak bemutatásáig, valamint lehetőségeket mutat be az oktatásban történő IKT-használatra. A tanulmány végén néhány a közoktatásban megvalósítható (megvalósítandó) stratégiai cél is megfogalmazódik. 2016 info:eu-repo/semantics/article http://hdl.handle.net/10831/57368 elte:10.31074/gyntf.2016.2.11.23 elte:3317489 elte:Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat elte:11 elte:4 hun info:eu-repo/semantics/openAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/57368/1/Infokommunik%c3%a1ci%c3%b3%20haszn%c3%a1lata%20a%20tanul%c3%a1sban.%20Elm%c3%a9leti%20megk%c3%b6zel%c3%adt%c3%a9s%20az%20oktat%c3%a1sinformatikai%20k%c3%a9szs%c3%a9gek%20fejleszt%c3%a9s%c3%a9hez.pdf
institution L_EDIT
language Hungarian
topic ELTE TÓK
Gyermeknevelés
Digitális kompetencia
Digitális írástudás
Számítógéppel segített tanítás
Kreativitás
IKT-stratégiák
spellingShingle ELTE TÓK
Gyermeknevelés
Digitális kompetencia
Digitális írástudás
Számítógéppel segített tanítás
Kreativitás
IKT-stratégiák
M. Pintér, Tibor
Infokommunikáció használata a tanulásban. Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez
topic_facet ELTE TÓK
Gyermeknevelés
Digitális kompetencia
Digitális írástudás
Számítógéppel segített tanítás
Kreativitás
IKT-stratégiák
description A tanulmány felvázolja a számítógéppel segített tanítás gyermeknevelésben (különös tekintettel az idegennyelv-oktatásban) betöltött szerepét. A digitális írástudás és digitális kompetenciák bemutatásából kiindulva a mai magyarországi oktatási helyzet felvázolásán keresztül eljut a mai fiatalok tanulási szokásainak bemutatásáig, valamint lehetőségeket mutat be az oktatásban történő IKT-használatra. A tanulmány végén néhány a közoktatásban megvalósítható (megvalósítandó) stratégiai cél is megfogalmazódik.
format Journal Article
physical application/pdf
author M. Pintér, Tibor
author_facet M. Pintér, Tibor
title Infokommunikáció használata a tanulásban. Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez
title_short Infokommunikáció használata a tanulásban. Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez
title_full Infokommunikáció használata a tanulásban. Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez
title_fullStr Infokommunikáció használata a tanulásban. Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez
title_full_unstemmed Infokommunikáció használata a tanulásban. Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez
title_sort infokommunikáció használata a tanulásban. elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez
publishDate 2016
publishDateSort 2016
url http://hdl.handle.net/10831/57368
first_indexed 2022-04-08T09:00:11Z
last_indexed 2023-09-01T11:58:24Z
_version_ 1775828787022266368
score 13,383406