Pedagógus-attitűdök vizsgálata az alsó tagozatos diákok otthoni, tanulási célú IKT-használatával kapcsolatban
Kutatásunkban az alsó tagozaton tanítók vélekedéseit tártuk fel a diákok otthoni IKT- eszközhasználatával kapcsolatban. Kutatási kérdéseink a vizsgált pedagógusok IKT-eszközhasználatára, a digitális oktatásról való vélekedéseikre és a digitális munkarend tapasztalataira vonatkoztak. Kutatásunkat onl...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2020-04-19
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/53940?sublib=L_135 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Summary: | Kutatásunkban az alsó tagozaton tanítók vélekedéseit tártuk fel a diákok otthoni IKT- eszközhasználatával kapcsolatban. Kutatási kérdéseink a vizsgált pedagógusok IKT-eszközhasználatára, a digitális oktatásról való vélekedéseikre és a digitális munkarend tapasztalataira vonatkoztak. Kutatásunkat online kérdőív segítségével végeztük. Kérdőívünket 247 fő töltötte ki. A kutatásban résztvevők nagy része az IKT-eszközök oktatási célú használatát már alsóban is fontosnak és hasznosnak tartja. |
---|---|
Item Description: | application/pdf |
Physical Description: | application/pdf |