Az IKT eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában
A szakdolgozat az iskolámban matematika órán alkalmazott applikációk használhatóságáról és lehetőségeiről szól. Az Edmodo, mint digitális classroom a learningapps, a Redmenta és a Zoom webinárium bemutatása. Szülői kérdőívvel vizsgáltam a digitális oktatás létjogosultságát....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2020-05-04
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/52896?sublib=L_600 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-52896 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-528962021-03-26T14:17:32Z Az IKT eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában Kertész Ákos Ökördi Réka IKT digitális oktatás e-learning EDMODO Zoom applikáció matematikaoktatás szakdolgozat INST: L_600 A szakdolgozat az iskolámban matematika órán alkalmazott applikációk használhatóságáról és lehetőségeiről szól. Az Edmodo, mint digitális classroom a learningapps, a Redmenta és a Zoom webinárium bemutatása. Szülői kérdőívvel vizsgáltam a digitális oktatás létjogosultságát. 2020-05-04 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/52896 elte:GLVMDI hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/52896/2/1075144123_001_szakdolgozat.pdf |
institution |
L_EDIT L_600 |
language |
Hungarian |
topic |
IKT digitális oktatás e-learning EDMODO Zoom applikáció matematikaoktatás szakdolgozat |
spellingShingle |
IKT digitális oktatás e-learning EDMODO Zoom applikáció matematikaoktatás szakdolgozat Kertész Ákos Az IKT eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában |
topic_facet |
IKT digitális oktatás e-learning EDMODO Zoom applikáció matematikaoktatás szakdolgozat |
description |
A szakdolgozat az iskolámban matematika órán alkalmazott applikációk használhatóságáról és lehetőségeiről szól. Az Edmodo, mint digitális classroom a learningapps, a Redmenta és a Zoom webinárium bemutatása. Szülői kérdőívvel vizsgáltam a digitális oktatás létjogosultságát. |
author_additional |
Ökördi Réka |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Kertész Ákos |
author_facet |
Kertész Ákos |
title |
Az IKT eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában |
title_short |
Az IKT eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában |
title_full |
Az IKT eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában |
title_fullStr |
Az IKT eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában |
title_full_unstemmed |
Az IKT eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában |
title_sort |
ikt eszközök alkalmazásának lehetőségei a 4. osztályos matematikatanítás folyamatában |
publishDate |
2020-05-04 |
publishDateSort |
2020 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/52896 |
first_indexed |
2021-03-26T14:17:32Z |
last_indexed |
2023-09-01T12:09:42Z |
_version_ |
1775829497832013824 |
score |
13,38501 |