Szociális és tanulmányi énkép vizsgálata tanulási zavarral és tanulási nehézséggel küzdő középiskolás gyermekek körében

Szakdolgozatom első részében fogalmi áttekintést teszek a tanulási zavar, tanulási nehézség kapcsán. Az énkép bemutatása után a középiskolás populációra térek ki. Ezt követi dolgozatom második része, melyben a mérőeszközként használt kérdőívet, mintát, vizsgálatot mutatom be. A kapott véleményeke...

Full description

Saved in:
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/50493
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
Summary:Szakdolgozatom első részében fogalmi áttekintést teszek a tanulási zavar, tanulási nehézség kapcsán. Az énkép bemutatása után a középiskolás populációra térek ki. Ezt követi dolgozatom második része, melyben a mérőeszközként használt kérdőívet, mintát, vizsgálatot mutatom be. A kapott véleményeket összesítem, elemzem. Összegzésként hipotéziseimre vonatkozó megállapításokat teszek. Dolgozatomat a javaslatok megfogalmazásával zárom.
Physical Description:application/pdf