Tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel

Saved in:
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2013
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/47315
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-47315
recordtype opac
spelling edit-10831-473152020-04-29T08:47:50ZhunThesisTanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel2013application/pdftanulási zavar - intelligenciadiszlexiás gyermekek - intelligenciavizsgálatdiszkalkuliás gyermekek - intelligenciavizsgálatintelligenciavizsgálat - iskoláskorWechsler-teszt - intelligenciavizsgálatszakdolgozatRákosrétiné Szarvas, ZsuzsannaMészáros, AndreaTanulási zavarral küzdő – ezen csoporton belül diszlexiás (diszgráfiás) és diszkalkuliás – gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata, azok összevetése külföldi (amerikai) adatokkal, és ezek alapján következtetések levonása. A WISC-IV lehetőséget nyújt többek között részletes profilelemzésre, az erősségek-gyengeségek meghatározására, amely a diagnosztikai munkán kívül óriási segítséget nyújt a fejlesztést végző szakembereknek.http://hdl.handle.net/10831/47315http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000813606
format Thesis
title Tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel
spellingShingle Tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel
Rákosrétiné Szarvas, Zsuzsanna
tanulási zavar - intelligencia
diszlexiás gyermekek - intelligenciavizsgálat
diszkalkuliás gyermekek - intelligenciavizsgálat
intelligenciavizsgálat - iskoláskor
Wechsler-teszt - intelligenciavizsgálat
szakdolgozat
title_short Tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel
title_full Tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel
title_fullStr Tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel
title_full_unstemmed Tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel
title_sort tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a wisc-iv gyermek-intelligenciateszttel
author Rákosrétiné Szarvas, Zsuzsanna
author_facet Rákosrétiné Szarvas, Zsuzsanna
author_sort Rákosrétiné Szarvas, Zsuzsanna
author_additional Mészáros, Andrea
publishDate 2013
publishDateSort 2013
language Hungarian
physical application/pdf
topic tanulási zavar - intelligencia
diszlexiás gyermekek - intelligenciavizsgálat
diszkalkuliás gyermekek - intelligenciavizsgálat
intelligenciavizsgálat - iskoláskor
Wechsler-teszt - intelligenciavizsgálat
szakdolgozat
topic_facet tanulási zavar - intelligencia
diszlexiás gyermekek - intelligenciavizsgálat
diszkalkuliás gyermekek - intelligenciavizsgálat
intelligenciavizsgálat - iskoláskor
Wechsler-teszt - intelligenciavizsgálat
szakdolgozat
url http://hdl.handle.net/10831/47315
http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000813606
institution L_EDIT
first_indexed 2020-04-29T08:47:50Z
last_indexed 2020-09-05T01:16:31Z
_version_ 1676947112855601152
score 13.292564
generalnotes Tanulási zavarral küzdő – ezen csoporton belül diszlexiás (diszgráfiás) és diszkalkuliás – gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata, azok összevetése külföldi (amerikai) adatokkal, és ezek alapján következtetések levonása. A WISC-IV lehetőséget nyújt többek között részletes profilelemzésre, az erősségek-gyengeségek meghatározására, amely a diagnosztikai munkán kívül óriási segítséget nyújt a fejlesztést végző szakembereknek.