Tanulási zavarral küzdő gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata a WISC-IV Gyermek-intelligenciateszttel
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/47315 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Item Description: | Tanulási zavarral küzdő – ezen csoporton belül diszlexiás (diszgráfiás) és diszkalkuliás – gyermekek intelligenciaprofiljának vizsgálata, azok összevetése külföldi (amerikai) adatokkal, és ezek alapján következtetések levonása. A WISC-IV lehetőséget nyújt többek között részletes profilelemzésre, az erősségek-gyengeségek meghatározására, amely a diagnosztikai munkán kívül óriási segítséget nyújt a fejlesztést végző szakembereknek. |
---|---|
Physical Description: | application/pdf |