Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/46720 |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-46720 |
---|---|
recordtype |
opac |
spelling |
edit-10831-467202020-03-20T14:20:05ZhunThesisDiszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel2011application/pdfszakdolgozattanulási zavar -- emlékezetdiszgráfiás gyermekek -- középiskolás kordiszlexiás gyermekek -- középiskolás korHerceg, CsillaMészáros, AndreaJelen dolgozat a mindennapi emlékezet működését állítja középpontba – emellett a rövid távú emlékezet, munkamemória is jelentős hangsúlyt kap – olyan középiskolás tanulóknál, akik tanulási zavarral küzdenek. Az alábbiakban röviden ismertetésre kerül a diszlexia és a diszgráfia néhány definíciója, majd az emlékezeti rendszerek is kifejtésre kerülnek, különös tekintettel a hétköznapi emlékezetre.http://hdl.handle.net/10831/46720http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000766027 |
format |
Thesis |
title |
Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel |
spellingShingle |
Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel Herceg, Csilla szakdolgozat tanulási zavar -- emlékezet diszgráfiás gyermekek -- középiskolás kor diszlexiás gyermekek -- középiskolás kor |
title_short |
Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel |
title_full |
Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel |
title_fullStr |
Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel |
title_full_unstemmed |
Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel |
title_sort |
diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a rivermead viselkedéses memória teszttel |
author |
Herceg, Csilla |
author_facet |
Herceg, Csilla |
author_sort |
Herceg, Csilla |
author_additional |
Mészáros, Andrea |
publishDate |
2011 |
publishDateSort |
2011 |
language |
Hungarian |
physical |
application/pdf |
topic |
szakdolgozat tanulási zavar -- emlékezet diszgráfiás gyermekek -- középiskolás kor diszlexiás gyermekek -- középiskolás kor |
topic_facet |
szakdolgozat tanulási zavar -- emlékezet diszgráfiás gyermekek -- középiskolás kor diszlexiás gyermekek -- középiskolás kor |
url |
http://hdl.handle.net/10831/46720 http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000766027 |
institution |
L_EDIT |
first_indexed |
2020-03-20T14:20:05Z |
last_indexed |
2020-09-05T01:16:31Z |
_version_ |
1676947112776957952 |
score |
13.292786 |
generalnotes |
Jelen dolgozat a mindennapi emlékezet működését állítja középpontba – emellett a rövid távú emlékezet, munkamemória is jelentős hangsúlyt kap – olyan középiskolás tanulóknál, akik tanulási zavarral küzdenek. Az alábbiakban röviden ismertetésre kerül a diszlexia és a diszgráfia néhány definíciója, majd az emlékezeti rendszerek is kifejtésre kerülnek, különös tekintettel a hétköznapi emlékezetre. |