Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel

Saved in:
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2011
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/46720
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-46720
recordtype opac
spelling edit-10831-467202020-03-20T14:20:05ZhunThesisDiszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel2011application/pdfszakdolgozattanulási zavar -- emlékezetdiszgráfiás gyermekek -- középiskolás kordiszlexiás gyermekek -- középiskolás korHerceg, CsillaMészáros, AndreaJelen dolgozat a mindennapi emlékezet működését állítja középpontba – emellett a rövid távú emlékezet, munkamemória is jelentős hangsúlyt kap – olyan középiskolás tanulóknál, akik tanulási zavarral küzdenek. Az alábbiakban röviden ismertetésre kerül a diszlexia és a diszgráfia néhány definíciója, majd az emlékezeti rendszerek is kifejtésre kerülnek, különös tekintettel a hétköznapi emlékezetre.http://hdl.handle.net/10831/46720http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000766027
format Thesis
title Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel
spellingShingle Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel
Herceg, Csilla
szakdolgozat
tanulási zavar -- emlékezet
diszgráfiás gyermekek -- középiskolás kor
diszlexiás gyermekek -- középiskolás kor
title_short Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel
title_full Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel
title_fullStr Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel
title_full_unstemmed Diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a Rivermead Viselkedéses Memória Teszttel
title_sort diszlexiával és diszgráfiával küzdő szakközépiskolás tanulók hétköznapi emlékezetének vizsgálata a rivermead viselkedéses memória teszttel
author Herceg, Csilla
author_facet Herceg, Csilla
author_sort Herceg, Csilla
author_additional Mészáros, Andrea
publishDate 2011
publishDateSort 2011
language Hungarian
physical application/pdf
topic szakdolgozat
tanulási zavar -- emlékezet
diszgráfiás gyermekek -- középiskolás kor
diszlexiás gyermekek -- középiskolás kor
topic_facet szakdolgozat
tanulási zavar -- emlékezet
diszgráfiás gyermekek -- középiskolás kor
diszlexiás gyermekek -- középiskolás kor
url http://hdl.handle.net/10831/46720
http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000766027
institution L_EDIT
first_indexed 2020-03-20T14:20:05Z
last_indexed 2020-09-05T01:16:31Z
_version_ 1676947112776957952
score 13.292786
generalnotes Jelen dolgozat a mindennapi emlékezet működését állítja középpontba – emellett a rövid távú emlékezet, munkamemória is jelentős hangsúlyt kap – olyan középiskolás tanulóknál, akik tanulási zavarral küzdenek. Az alábbiakban röviden ismertetésre kerül a diszlexia és a diszgráfia néhány definíciója, majd az emlékezeti rendszerek is kifejtésre kerülnek, különös tekintettel a hétköznapi emlékezetre.