A tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Format: mixed materials
Language:Hungarian
Published: Budapest, 2018-06-27
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/41368
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-41368
recordtype dspace
spelling edit-10831-413682019-05-26T18:54:33Z A tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai Tóth-Pjeczka, Katalin Judit ÚNKP 2017/18 szakmai beszámoló záróbeszámoló Új Nemzeti Kiválósági Program 2017/18 B keret ELTE TTK 2018-06-27 info:eu-repo/semantics/other beszámoló http://hdl.handle.net/10831/41368 hun info:eu-repo/semantics/restrictedAccess application/pdf Budapest LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/41368/1/T%c3%b3thPjeczka_Katalin_UNKP_2017_B_z%c3%a1r%c3%b3_szakmai_besz%c3%a1mol%c3%b3_ELTE_NDI_leg%c3%bajabb-al%c3%a1%c3%adrt.pdf
institution L_EDIT
language Hungarian
topic ÚNKP 2017/18
szakmai beszámoló
záróbeszámoló
Új Nemzeti Kiválósági Program 2017/18
B keret
ELTE TTK
spellingShingle ÚNKP 2017/18
szakmai beszámoló
záróbeszámoló
Új Nemzeti Kiválósági Program 2017/18
B keret
ELTE TTK
Tóth-Pjeczka, Katalin Judit
A tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai
topic_facet ÚNKP 2017/18
szakmai beszámoló
záróbeszámoló
Új Nemzeti Kiválósági Program 2017/18
B keret
ELTE TTK
format Mixed Materials
physical application/pdf
author Tóth-Pjeczka, Katalin Judit
author_facet Tóth-Pjeczka, Katalin Judit
title A tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai
title_short A tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai
title_full A tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai
title_fullStr A tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai
title_full_unstemmed A tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai
title_sort tanári együttműködés komponensei, modelljei és működési mechanizmusai
publisher Budapest
publishDate 2018-06-27
publishDateSort 2018
url http://hdl.handle.net/10831/41368
first_indexed 2019-05-26T18:54:33Z
last_indexed 2023-09-01T11:56:56Z
_version_ 1775828694759112704
score 13,366451