Felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Format: mixed materials
Language:Hungarian
Published: Budapest, 2016-10-14
Subjects:
K21
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/34174
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-34174
recordtype dspace
spelling edit-10831-341742022-02-18T13:14:51Z Felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása ELTE Bölcsészettudományi Kar Központi Olvasó folyamatleírás kulcsfolyamat K21 Könyvtári Minőségfejlesztés (K21) minőségfejlesztés Folyamatirányítási munkacsoport felhasználóképzés 2016-10-14 info:eu-repo/semantics/other folyamatleírás http://hdl.handle.net/10831/34174 hun info:eu-repo/semantics/openAccess application/pdf Budapest LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/34174/1/Folyamatle%c3%adr%c3%a1s_Felhaszn%c3%a1l%c3%b3k%c3%a9pz%c3%a9s.pdf.pdf
institution L_EDIT
language Hungarian
topic folyamatleírás
kulcsfolyamat
K21
Könyvtári Minőségfejlesztés (K21)
minőségfejlesztés
Folyamatirányítási munkacsoport
felhasználóképzés
spellingShingle folyamatleírás
kulcsfolyamat
K21
Könyvtári Minőségfejlesztés (K21)
minőségfejlesztés
Folyamatirányítási munkacsoport
felhasználóképzés
ELTE Bölcsészettudományi Kar Központi Olvasó
Felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása
topic_facet folyamatleírás
kulcsfolyamat
K21
Könyvtári Minőségfejlesztés (K21)
minőségfejlesztés
Folyamatirányítási munkacsoport
felhasználóképzés
format Mixed Materials
physical application/pdf
author ELTE Bölcsészettudományi Kar Központi Olvasó
author_facet ELTE Bölcsészettudományi Kar Központi Olvasó
title Felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása
title_short Felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása
title_full Felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása
title_fullStr Felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása
title_full_unstemmed Felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása
title_sort felhasználóképzés című kulcsfolyamat folyamatleírása
publisher Budapest
publishDate 2016-10-14
publishDateSort 2016
url http://hdl.handle.net/10831/34174
first_indexed 2022-02-18T13:14:51Z
last_indexed 2022-04-06T22:39:00Z
_version_ 1729392846514946048
score 13,340837