HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
A dolgozat célja javaslatokat tenni a Herszil-Bau Kft. számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. A kutatási kérdésem: Herszil-Bau Kft. online jelenlétét megvizsgálva milyen fejlesztési lehetőségek javasolhatóak marketing szempontból? Szekunder adatok gyűjtése során STEEP- és SWOT-el...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2022-11-18
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/106044?sublib=Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-106044 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-1060442023-12-01T14:29:45Z HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése Fodor Réka Brávácz Ibolya Dr. szakdolgozat online marketing érveléstechnika marketing INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) A dolgozat célja javaslatokat tenni a Herszil-Bau Kft. számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. A kutatási kérdésem: Herszil-Bau Kft. online jelenlétét megvizsgálva milyen fejlesztési lehetőségek javasolhatóak marketing szempontból? Szekunder adatok gyűjtése során STEEP- és SWOT-elemzést végeztem, bemutattam a vállalat online jelenlétét. Online kérdőíves megkérdezés segítségével javaslatokat fogalmaztam meg a vállalat számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. 2022-11-18 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/106044 elte:FZB53M hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/106044/2/1370021533.pdf |
institution |
L_EDIT Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) |
language |
Hungarian |
topic |
szakdolgozat online marketing érveléstechnika marketing |
spellingShingle |
szakdolgozat online marketing érveléstechnika marketing Fodor Réka HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése |
topic_facet |
szakdolgozat online marketing érveléstechnika marketing |
description |
A dolgozat célja javaslatokat tenni a Herszil-Bau Kft. számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. A kutatási kérdésem: Herszil-Bau Kft. online jelenlétét megvizsgálva milyen fejlesztési lehetőségek javasolhatóak marketing szempontból? Szekunder adatok gyűjtése során STEEP- és SWOT-elemzést végeztem, bemutattam a vállalat online jelenlétét. Online kérdőíves megkérdezés segítségével javaslatokat fogalmaztam meg a vállalat számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. |
author_additional |
Brávácz Ibolya Dr. |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Fodor Réka |
author_facet |
Fodor Réka |
title |
HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése |
title_short |
HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése |
title_full |
HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése |
title_fullStr |
HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése |
title_full_unstemmed |
HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése |
title_sort |
herszil-bau kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése |
publishDate |
2022-11-18 |
publishDateSort |
2022 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/106044 |
first_indexed |
2023-12-01T14:29:45Z |
last_indexed |
2023-12-02T07:12:34Z |
_version_ |
1784149500069150720 |
score |
13,396717 |