HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése

A dolgozat célja javaslatokat tenni a Herszil-Bau Kft. számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. A kutatási kérdésem: Herszil-Bau Kft. online jelenlétét megvizsgálva milyen fejlesztési lehetőségek javasolhatóak marketing szempontból? Szekunder adatok gyűjtése során STEEP- és SWOT-el...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2022-11-18
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/106044?sublib=Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-106044
recordtype dspace
spelling edit-10831-1060442023-12-01T14:29:45Z HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése Fodor Réka Brávácz Ibolya Dr. szakdolgozat online marketing érveléstechnika marketing INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) A dolgozat célja javaslatokat tenni a Herszil-Bau Kft. számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. A kutatási kérdésem: Herszil-Bau Kft. online jelenlétét megvizsgálva milyen fejlesztési lehetőségek javasolhatóak marketing szempontból? Szekunder adatok gyűjtése során STEEP- és SWOT-elemzést végeztem, bemutattam a vállalat online jelenlétét. Online kérdőíves megkérdezés segítségével javaslatokat fogalmaztam meg a vállalat számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. 2022-11-18 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/106044 elte:FZB53M hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/106044/2/1370021533.pdf
institution L_EDIT
Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
language Hungarian
topic szakdolgozat
online marketing
érveléstechnika
marketing
spellingShingle szakdolgozat
online marketing
érveléstechnika
marketing
Fodor Réka
HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
topic_facet szakdolgozat
online marketing
érveléstechnika
marketing
description A dolgozat célja javaslatokat tenni a Herszil-Bau Kft. számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. A kutatási kérdésem: Herszil-Bau Kft. online jelenlétét megvizsgálva milyen fejlesztési lehetőségek javasolhatóak marketing szempontból? Szekunder adatok gyűjtése során STEEP- és SWOT-elemzést végeztem, bemutattam a vállalat online jelenlétét. Online kérdőíves megkérdezés segítségével javaslatokat fogalmaztam meg a vállalat számára online marketing tevékenységük javítása érdekében.
author_additional Brávácz Ibolya Dr.
format Thesis
physical application/pdf
author Fodor Réka
author_facet Fodor Réka
title HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
title_short HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
title_full HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
title_fullStr HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
title_full_unstemmed HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
title_sort herszil-bau kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
publishDate 2022-11-18
publishDateSort 2022
url http://hdl.handle.net/10831/106044
first_indexed 2023-12-01T14:29:45Z
last_indexed 2023-12-02T07:12:34Z
_version_ 1784149500069150720
score 13,396717