HERSZIL-BAU Kft. online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
A dolgozat célja javaslatokat tenni a Herszil-Bau Kft. számára online marketing tevékenységük javítása érdekében. A kutatási kérdésem: Herszil-Bau Kft. online jelenlétét megvizsgálva milyen fejlesztési lehetőségek javasolhatóak marketing szempontból? Szekunder adatok gyűjtése során STEEP- és SWOT-el...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2022-11-18
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/106044?sublib=Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Online marketing kézikönyv : eladásösztönzés, reklám, áruk és szolgáltatások értékesítése az Interneten
by: Janal, Daniel S. (1955-)
Published: (1998) -
Online üzlet és marketing
Published: (2011) -
Marketing 4.0 : moving from traditional to digital
by: Kotler, Philip (1931-)
Published: (2017) -
Marketing communications : offline and online integration, engagement and analytics
by: Smith, Paul Russell (1957-)
Published: (2016) -
E-mail marketing
by: Nebojsa, Damjanovich
Published: (2003)