Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben

Vonzerő, vagy szaktudás, mikor melyik számít inkább? Dolgozatomban azt vizsgáltam, a kettő közül melyik érhet el nagyobb hatást heurisztikaként a fogyasztók körében, ha influencer marketingről beszélünk. Kutatásom kérdőív és mélyinterjú formájában végeztem el, célcsoportom pedig a 14-35 év közötti i...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Other Authors:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2022-04-24
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/105636?sublib=Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-105636
recordtype dspace
spelling edit-10831-1056362023-12-01T12:46:28Z Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben Totok Regina Láng Benedek István Dr. szakdolgozat influencer marketing influencer marketing heurisztika instagram social media közösségi média INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) Vonzerő, vagy szaktudás, mikor melyik számít inkább? Dolgozatomban azt vizsgáltam, a kettő közül melyik érhet el nagyobb hatást heurisztikaként a fogyasztók körében, ha influencer marketingről beszélünk. Kutatásom kérdőív és mélyinterjú formájában végeztem el, célcsoportom pedig a 14-35 év közötti instagram felhasználóval rendelkező nők voltak, akik legalább egyszer vásároltak már influencer által hirdetett terméket. 2022-04-24 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/105636 elte:O6XEPI hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/105636/2/1304271280.pdf
institution L_EDIT
Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
language Hungarian
topic szakdolgozat
influencer marketing
influencer
marketing
heurisztika
instagram
social media
közösségi média
spellingShingle szakdolgozat
influencer marketing
influencer
marketing
heurisztika
instagram
social media
közösségi média
Totok Regina
Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
topic_facet szakdolgozat
influencer marketing
influencer
marketing
heurisztika
instagram
social media
közösségi média
description Vonzerő, vagy szaktudás, mikor melyik számít inkább? Dolgozatomban azt vizsgáltam, a kettő közül melyik érhet el nagyobb hatást heurisztikaként a fogyasztók körében, ha influencer marketingről beszélünk. Kutatásom kérdőív és mélyinterjú formájában végeztem el, célcsoportom pedig a 14-35 év közötti instagram felhasználóval rendelkező nők voltak, akik legalább egyszer vásároltak már influencer által hirdetett terméket.
author_additional Láng Benedek István Dr.
format Thesis
physical application/pdf
author Totok Regina
author_facet Totok Regina
title Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
title_short Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
title_full Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
title_fullStr Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
title_full_unstemmed Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
title_sort vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
publishDate 2022-04-24
publishDateSort 2022
url http://hdl.handle.net/10831/105636
first_indexed 2023-12-01T12:46:28Z
last_indexed 2023-12-02T07:15:06Z
_version_ 1784149659397128192
score 13,384906