Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
Vonzerő, vagy szaktudás, mikor melyik számít inkább? Dolgozatomban azt vizsgáltam, a kettő közül melyik érhet el nagyobb hatást heurisztikaként a fogyasztók körében, ha influencer marketingről beszélünk. Kutatásom kérdőív és mélyinterjú formájában végeztem el, célcsoportom pedig a 14-35 év közötti i...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2022-04-24
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/105636?sublib=Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-105636 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-1056362023-12-01T12:46:28Z Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben Totok Regina Láng Benedek István Dr. szakdolgozat influencer marketing influencer marketing heurisztika instagram social media közösségi média INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) Vonzerő, vagy szaktudás, mikor melyik számít inkább? Dolgozatomban azt vizsgáltam, a kettő közül melyik érhet el nagyobb hatást heurisztikaként a fogyasztók körében, ha influencer marketingről beszélünk. Kutatásom kérdőív és mélyinterjú formájában végeztem el, célcsoportom pedig a 14-35 év közötti instagram felhasználóval rendelkező nők voltak, akik legalább egyszer vásároltak már influencer által hirdetett terméket. 2022-04-24 info:eu-repo/semantics/bachelorThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/105636 elte:O6XEPI hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/105636/2/1304271280.pdf |
institution |
L_EDIT Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) |
language |
Hungarian |
topic |
szakdolgozat influencer marketing influencer marketing heurisztika social media közösségi média |
spellingShingle |
szakdolgozat influencer marketing influencer marketing heurisztika social media közösségi média Totok Regina Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben |
topic_facet |
szakdolgozat influencer marketing influencer marketing heurisztika social media közösségi média |
description |
Vonzerő, vagy szaktudás, mikor melyik számít inkább? Dolgozatomban azt vizsgáltam, a kettő közül melyik érhet el nagyobb hatást heurisztikaként a fogyasztók körében, ha influencer marketingről beszélünk. Kutatásom kérdőív és mélyinterjú formájában végeztem el, célcsoportom pedig a 14-35 év közötti instagram felhasználóval rendelkező nők voltak, akik legalább egyszer vásároltak már influencer által hirdetett terméket. |
author_additional |
Láng Benedek István Dr. |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Totok Regina |
author_facet |
Totok Regina |
title |
Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben |
title_short |
Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben |
title_full |
Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben |
title_fullStr |
Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben |
title_full_unstemmed |
Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben |
title_sort |
vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben |
publishDate |
2022-04-24 |
publishDateSort |
2022 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/105636 |
first_indexed |
2023-12-01T12:46:28Z |
last_indexed |
2023-12-02T07:15:06Z |
_version_ |
1784149659397128192 |
score |
13,384906 |