Vonzerő és szakértői heurisztikák hatásának vizsgálata az influencer marketingben
Vonzerő, vagy szaktudás, mikor melyik számít inkább? Dolgozatomban azt vizsgáltam, a kettő közül melyik érhet el nagyobb hatást heurisztikaként a fogyasztók körében, ha influencer marketingről beszélünk. Kutatásom kérdőív és mélyinterjú formájában végeztem el, célcsoportom pedig a 14-35 év közötti i...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2022-04-24
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/105636?sublib=Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Marketingkommunikációs és stratégiai eszköztárhasználat vizsgálata és elemzése egy influencer Instagram felületén keresztül
by: Rusznyák Zsófia Sára
Published: (2021-11-26) -
A sport és a közösségi média kapcsolata
by: Paczilinecz Norbert
Published: (2021-04-19) -
Könnyűzenei dalok értékelése eltérő ajánlások tükrében
by: Sárközi Szabolcs
Published: (2021-04-20) -
Az influencer marketing szerepe és megítélése napjainkban a dekorkozmetikumok piacán
by: Cserép Alexandra
Published: (2021-11-17) -
One million followers : how I built a massive social following in 30 days : growth hacks for your business, your message, and your brand from the world's greatest minds
by: Kane, Brendan Michael (1968-)
Published: (2018)