Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan
A közösségimédia-platformok borászatok számára jó kommunikációs lehetőséget biztosítanak. Az itt történő kommunikáció a szakirodalom alapján további fejlesztésre szorul. Mivel egyre több felhasználó van jelen a közösségi médiában és jelentősen befolyásolja vásárlási döntéseinket is az ott látottak,...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | Hungarian |
Published: |
2021-12-11
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10831/105511?sublib=Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) |
Tags: |
Add Tag
Be the first to tag this record!
|
id |
edit-10831-105511 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
edit-10831-1055112023-12-01T12:46:26Z Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan Doszpod Réka Csilla szakdolgozat borászat marketingkommunikáció borászat online kommunikáció közösségimédia-kommunikáció INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) A közösségimédia-platformok borászatok számára jó kommunikációs lehetőséget biztosítanak. Az itt történő kommunikáció a szakirodalom alapján további fejlesztésre szorul. Mivel egyre több felhasználó van jelen a közösségi médiában és jelentősen befolyásolja vásárlási döntéseinket is az ott látottak, a hosszútávú siker fontos része a jól felépített, következetes online jelenlét is. 2021-12-11 info:eu-repo/semantics/masterThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/105511 elte:IWCQCO hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/105511/2/1261619630.pdf |
institution |
L_EDIT Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) |
language |
Hungarian |
topic |
szakdolgozat borászat marketingkommunikáció borászat online kommunikáció közösségimédia-kommunikáció |
spellingShingle |
szakdolgozat borászat marketingkommunikáció borászat online kommunikáció közösségimédia-kommunikáció Doszpod Réka Csilla Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan |
topic_facet |
szakdolgozat borászat marketingkommunikáció borászat online kommunikáció közösségimédia-kommunikáció |
description |
A közösségimédia-platformok borászatok számára jó kommunikációs lehetőséget biztosítanak. Az itt történő kommunikáció a szakirodalom alapján további fejlesztésre szorul. Mivel egyre több felhasználó van jelen a közösségi médiában és jelentősen befolyásolja vásárlási döntéseinket is az ott látottak, a hosszútávú siker fontos része a jól felépített, következetes online jelenlét is. |
format |
Thesis |
physical |
application/pdf |
author |
Doszpod Réka Csilla |
author_facet |
Doszpod Réka Csilla |
title |
Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan |
title_short |
Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan |
title_full |
Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan |
title_fullStr |
Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan |
title_full_unstemmed |
Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan |
title_sort |
borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan |
publishDate |
2021-12-11 |
publishDateSort |
2021 |
url |
http://hdl.handle.net/10831/105511 |
first_indexed |
2023-12-01T12:46:26Z |
last_indexed |
2023-12-02T07:16:58Z |
_version_ |
1784149776137191424 |
score |
13,38444 |