Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan

A közösségimédia-platformok borászatok számára jó kommunikációs lehetőséget biztosítanak. Az itt történő kommunikáció a szakirodalom alapján további fejlesztésre szorul. Mivel egyre több felhasználó van jelen a közösségi médiában és jelentősen befolyásolja vásárlási döntéseinket is az ott látottak,...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Format: Thesis
Language:Hungarian
Published: 2021-12-11
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10831/105511?sublib=Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
Tags: Add Tag
Be the first to tag this record!
id edit-10831-105511
recordtype dspace
spelling edit-10831-1055112023-12-01T12:46:26Z Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan Doszpod Réka Csilla szakdolgozat borászat marketingkommunikáció borászat online kommunikáció közösségimédia-kommunikáció INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK) A közösségimédia-platformok borászatok számára jó kommunikációs lehetőséget biztosítanak. Az itt történő kommunikáció a szakirodalom alapján további fejlesztésre szorul. Mivel egyre több felhasználó van jelen a közösségi médiában és jelentősen befolyásolja vásárlási döntéseinket is az ott látottak, a hosszútávú siker fontos része a jól felépített, következetes online jelenlét is. 2021-12-11 info:eu-repo/semantics/masterThesis hallgatói dolgozat http://hdl.handle.net/10831/105511 elte:IWCQCO hun info:eu-repo/semantics/closedAccess application/pdf LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/105511/2/1261619630.pdf
institution L_EDIT
Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
language Hungarian
topic szakdolgozat
borászat
marketingkommunikáció
borászat
online kommunikáció
közösségimédia-kommunikáció
spellingShingle szakdolgozat
borászat
marketingkommunikáció
borászat
online kommunikáció
közösségimédia-kommunikáció
Doszpod Réka Csilla
Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan
topic_facet szakdolgozat
borászat
marketingkommunikáció
borászat
online kommunikáció
közösségimédia-kommunikáció
description A közösségimédia-platformok borászatok számára jó kommunikációs lehetőséget biztosítanak. Az itt történő kommunikáció a szakirodalom alapján további fejlesztésre szorul. Mivel egyre több felhasználó van jelen a közösségi médiában és jelentősen befolyásolja vásárlási döntéseinket is az ott látottak, a hosszútávú siker fontos része a jól felépített, következetes online jelenlét is.
format Thesis
physical application/pdf
author Doszpod Réka Csilla
author_facet Doszpod Réka Csilla
title Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan
title_short Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan
title_full Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan
title_fullStr Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan
title_full_unstemmed Borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan
title_sort borászatok közösségimédia-kommunikációs tevékenységének fejlesztése, ismertségnövelésre, értékesítésösztönzésre és az imázs javítására vonatkozóan
publishDate 2021-12-11
publishDateSort 2021
url http://hdl.handle.net/10831/105511
first_indexed 2023-12-01T12:46:26Z
last_indexed 2023-12-02T07:16:58Z
_version_ 1784149776137191424
score 13,38444